ترنگ باران

ترنگ باران

پنجره‌یی است همساز باران؛ پیوند دهنده‌ی من و تو
ترنگ باران

ترنگ باران

پنجره‌یی است همساز باران؛ پیوند دهنده‌ی من و تو

حرف فرهنگ!

مـــرگ تو زیر حــرف فرهنگ است
پاسخ رنـــگ من ز تو سنگ است

می خوری فاضـل‌آب؛ می رقصدی
رقص دریا خـــــلاف فرهنگ است!

قـــــــــــامت ســـــــــرو تا ثریا رفت
قرغیـــنه*-زیر خاک در جنگ است!
........................................
رنــــــــگ تو+رنــــــگ من=رنــــــگ آب
آسمان؛ دیده ای چه خوشرنگ است؟!

آسمان ســـقف ماست؛ آدم‌زاد
هرکـجا پر زنی یکی‌رنگ است!

عیـــنک عشق گر نهی در چشم
این جهان بهر ما کجا تنگ است؟!

*قرغینه: نوعی جنگلی‌ست دارنده‌ی خار های تیز که شاخه‌هایش روی زمین پهمن می شود.
نظرات 1 + ارسال نظر
arif 1391,05,19 ساعت 02:26 ق.ظ

salam dost gerami jomalat zeba qashang neweshte karde afarin baies eftekhar hasted koshesh konid

سپاس دوست گرامی!
تشویق شما به من انرژی می‌دهد.
کامگار باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد